Akcesoria do ćwiczeń

Akcesoria do ćwiczeń

Wyprzedaż

Wyprzedaż

Jaką piłkę kupić na domową siłownię?

| Kategoria: Wszystkie | Komentarz: 0

Jaką piłkę kupić na domową siłownię?

Kolejny wpis o kompletowaniu sprzętu na domową siłownię. Ostatnio poruszaliśmy temat obciążeń na siłownię. Dzisiaj na tapetę bierzemy piłki. Okazuję się, że jeżeli lubimy urozmaicone treningi to będziemy potrzebować więcej niż jednej piłki. Każdy typ piłki pozwala wykonać trochę inny typ treningu, więc warto mieś wiele możliwości na swojej domowej siłowni.

Jaką piłkę kupić na domową siłownię? Typy piłek

* Piłka gimnastyczna. Zdecydowanie przyda się na każdej domowej siłowni czy sali treningowej.

Możemy jej używać zarówno przy rozciąganiu jak i rozgrzewce. Fajnie sprawdza się przy treningach mięsni brzucha. Ważne by dobrać odpowiedni rozmiar. Piłka gimnastyczna sprawdzi się na każdej siłowni i wykorzystamy ją nie tylko do jogi czy rozciągania. Jak jeszcze możemy wykorzystać piłkę gimnastyczną możecie zobaczyć na naszym profilu na instagramie @proshape_fitness.

* Piłka lekarska. Dobrze sprawdza się przy różnych ćwiczeniach z lekkim obciążeniem.

Idealna do treningów obwodowych, wytrzymałościowych lub takich które wymagają mniejszego obciążenia. Możemy jej używać zamiennie z hantlami czy odważnikami kettlebell. Ćwiczenia z piłką lekarską bardzo fajnie sprawdzają się przy treningach pod sporty walki. Zdecydowanie możemy jej używać przy wszystkich ćwiczeniach mających na celu wzmocnienie siły ciosu. Będzie również bardzo pomocna przy wielu ćwiczeniach wzmacniających mięśnie brzucha.

* Wallball. Lubisz treningu crossfitowe ? Będzie to wybór dla Ciebie.

Piłka wykorzystywana do ćwiczeń typu cross fit, jak również treningów ogólnorozwojowych. Można przy jej użyciu robić na przykład przysiady z wyrzutem czy podrzuty do ściany. Dość duże gabaryty przy jednoczesnym wykonaniu ze skóry syntetycznej sprawi, że nasz trening będzie bezpieczny i komfortowy. Taka piłka to również dobra pozycja dla wszystkich fighterów i crossfiterów. Otwiera naprawdę sporo możliwości treningowych.

* Bosu. Idealna do treningów równowagi i nie tylko.

Ćwiczenia poprawiają równowagę, czucie głębokie i świadomość ciała. Jedna strona urządzenia to napompowana kopuła uginająca się przy każdym ruchu ćwiczącego, druga zaś to płaska i sztywna platforma. Na miękkiej możemy w łatwy sposób ćwiczyć stabilizację ciała, brzuch, mięśnie rąk, nóg, rozciągać się. Jeśli obrócimy piłkę na drugą stronę, częścią miękką do dołu, również wykonujemy trening całego ciała – znacznie utrudnione pompki, squaty. Antypoślizgowa powierzchnia sprawia, że sprzęt nie ślizga się po podłodze w trakcie treningu. Piłka ta przypadnie do gustu bardziej zaawansowanym, chociaż początkujący również mogą próbować na niej ćwiczyć. Czasami trudne z pozoru ćwiczenia możemy szybciej opanować niż te podstawowe.

Jaką piłkę kupić na domową siłownię?

W naszym sklepie znajdziesz różne rozmiary i typy piłek treningowych, dlatego szczegóły odnośnie każdej z nich znajdziecie w poszczególnych opisach produktów. Jeżeli nie wiesz jak wybrać odpowiedni rozmiar dla piłki gimnastycznej to śledź naszego bloga i media społecznościowe. Wkrótce pojawi się o tym jakaś wzmianka.

Pamiętajcie! Piłka gimnastyczna, o której pisaliśmy na początku wpisu to sprzęt treningowy, który zdecydowanie powinniście mieć w swoim domu, dlatego najlepiej zacząć od jej zakupu.

Komentarze: 0

Zostaw swój komentarz